Friday, October 24, 2008




Thursday, October 16, 2008

Ifel



Borje ifel dar sale 2008 http://pooria-shameem.page.tl/

New Album



Thalia Sodi khanandeye Mecxic albume jadid eraye kard .

baraye moshahedeye axhaye ziyad mitavanid be web zir morajee konid

Monday, October 13, 2008


ایسنا:از جمله عجايب خلق شده توسط بشر اهرام مصر است. بدون شك يكي از پر راز و رمزترين بناهاي ساخته شده در كره‌ي زمين اهرام هستند. نظرات ضد و نقيض در مورد فلسفه‌ي ساخت اين اهرام و اينكه چه كساني آن را ساخته‌اند؛ بسيار است. اما قدر مسلم آنكه اين بناها يكي از شاهكارهاي ساخته شده‌ي فعلي هستند. بناهايي كه نكات جالب و شگفت انگيز بسيار دارد.
به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدي محمودپور در وبلاگ خود به نشاني http://shematik.blogfa.com در ادامه نوشته است: گفته مي‌شود كه اگر دو خط عمود بر هم از دو منتها اليه شرقي – غربي و شمالي- جنوبي زمين رسم كنيم، محل تلاقي آن دو در محل ساخت اهرام مصر خواهد بود و ديگر اينكه ابعاد و اندازه‌هاي اهرام مصر به لحاظ هندسي با بعضي فواصل و نسبت‌هاي نجومي متناسب است. در هر صورت ساخت چنين بناهاي عظيمي كه بعضاً تاريخ ساخت آنها را به بيش از ‌٥٠٠٠ سال قبل مي‌دانند ، نياز به دانش و تكنولوژي بسيار پيشرفته‌اي خواهد داشت و بي جهت نيست كه آن را جزء عجائب هفتگانه مي‌دانند. اما از بعد ديگر نيز مشاهدات نشان مي‌دهند كه به طور كلي ساختار هندسي اهرام داراي خواص منحصر به فردي است كه در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. گفته مي شود كه بيشترين ميزان اثرات مشاهده شده از ساختارهاي هرمي، مربوط به هرمهايي است كه زاويه ي ابعاد آن ‌٥٢/٦٠٦ درجه است.
اين بلاگر در ادامه بعضي از اثرات مشاهده شده در مورد خواص هرم‌ها را بيان كرده و نوشته است: غذاهايي كه در زير اهرام نگه داشته شود ‌٢ تا ‌٣ برابر بيشتر غذاهايي كه در دماهاي معمول نگه داشته مي‌شوند؛ بدون فساد باقي خواهند ماند. مزه‌ي غذاها در زير اهرام كمتر دچار تغيير مي‌شود. اهرام منجر به آب گيري و موميايي شدن هرچيزي مي ‌شوند ولي مانع از فساد آنها شده و از رشد قارچ‌ها هم ممانعت مي كنند. به علاوه آنها منجر به كاهش سرعت رشد و يا توقف كامل رشد ميكرو اوگانيسم هاي مختلف مي شوند.
در ادامه آمده است: افرادي كه در خانه هاي هرمي زندگي مي‌كنند؛ يا كساني كه در ساختمان‌هاي هرمي كار مي‌كنند، يا آنهايي كه در زير ساختارهاي هرمي مي‌خوابند همگي نوعي واكنش فوري مثبت در برخوردها از خود نشان مي دهند.موجودات به صورت مغناطيسي به نسخه‌هاي مشابه هرمي جذب مي‌شوند. مشاهدات مختلف از نقاط مختلف نشان مي‌دهند كه حيوانات اهلي از هر نوع تمايلي به باقي ماندن و نزديك شدن به ساختارهاي هرمي دارند و در زير آنها سرعت رشد بيشتري دارند

Monday, October 6, 2008

Bize ashk lazim


Sen benden ayrilmadin

ellerin ayrildi

Ve shimdi onlar bana mi doshman

sen benden ayrilmadin ki

gozlerin ayrildi

Ve shimdi onlar bin kere pishman

Maahe Man


ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد داره

دنیامون یه عالمه آدم خوب وبد داره

New Pictures







Saturday, October 4, 2008

Leila Forouhar



Leila 3 video clip jadid ba namhaye


1.majnoon be leila mirese

2.kheily sakhte

3.ghesye man gheseye tow


tahiye karde ast ke dar shabake ha pakhsh mishavad .

New Album

Albume jadide GOKHAN OZEN ba name ((BIZE ASHK LAZIM)) .

albume jadide GOKHAN OZEN be name ((BIZE ASHK LAZIM)) .